Alla inlägg under december 2013

Av fia andersson - 28 december 2013 23:14

idag har varit en varnligt dag❤️Jag vaknade,satt på min morrarock och åt frukost och sen data såklart🙈 sen typ skypa med kompisar..men nu sitter jag här och kollar på "golfaren" (stig hällmer Olsson)😂😂 

sorry för dålig blogg..gör bliggen när jag hinner ...😢 älskar er❤️

Av fia andersson - 26 december 2013 20:25

 Tjaa

idag när jag vaknade gick jag och dusha   

sen satt jag vid datan en hlv tima och åt en appelsin   

sen åkte vi till farmor och farfar och åt lunsh kl 12 :) och jag vaknade 11 :) men iallafall så när vi kom dig kom

oxå min farbror ( pappas bror) och hans tjej med henes barn :) hon e  typ 6 barnet   

sen var klockan halv 4 och då åkte vi hem och kollade till min katt skrållan och sen åkte drekt till tyresö centrum och åt p resturang med mammas sida ( mormor morfar moster kustiner och deras barn och min familj då xD och ja typ såå och kusinernas killar och mina syskons killar) och nu kom jag nyss hem efter en stor dag xD

Av fia andersson - 20 december 2013 10:48

  jaa, detta e looken idag då :)

Av fia andersson - 20 december 2013 10:18

hej och förlåt

för att jag inte har bloggat på assa länge..men det var mycket i skolan nu i veckan när det snart var julov och vidare..igår fick jag mina bety och jag fick b i slöjd   

men nu är jag tillbaka och det kommer bli mycket på blogge nu hoppas jag   

ajja här uppe kommer typ dagens look   


hejdå mina apor♥

Av fia andersson - 8 december 2013 12:44

idag kommer jag inte skriva mycket   

för att jag och min familj ska klä granen och slå in julklappar och lite så♥


bara så ni vet

Av fia andersson - 7 december 2013 21:17

 Hej♥

 

jag vaknade av att min kompis väkte mig och sa: fia,fia! ska vi se på julkarlenden :D

då var klockan typ kvart i 9 och sen när klockan var typ halv 10 åt vi frukost (maka och varm oboy) sen på efter middagen åkte vi till tyresta och kolla lite på hästar och så fikade vi och kolla på gamla grejjer och lite så.

sen på vägen hem så åker vi till ett öde hus :o jag och sidney sa: vad ska vi göra här?

då sa hon och hennes kompis som dom bor hos: vi ska ringa och kolla om det bor någon här så vi kan kanske hyra det och bo här :)

vi blev assa rädda   och dom hadde inte sätt någon där på väldigt länge och sidney's mamma åkte förbi där dagen innan och då var lampan släkt men nu var den tänd  

och dom kollade in i huset och det var typ helt öde...

men nu e jag hemma! och vi kollade nyss på ''Lasse majas dekdektivbyrå'' filmen♥


hejdå vi ses snart igen  

Av fia andersson - 5 december 2013 20:18

  här e jag! mitt första innlägg på denna bloggen!  ni kanske känner igen mig från youtube.com? där heter jag ''the coolich'' (min youtube kanal)ajja ville bara visa vem jag är! och här komer lite intressen!


1.filma till vfm eller youtube

2.blogga

3.dansa

4.sjunga

5.vara med kompisar

6.vara med min katt som nu e 1 hon föddes den 21 november ♥

7.måla naglarna :D

8.tv och data!

9.äta godis :o

10.och jag älskar profilerna i skolan! (bild,musik,drama,slöjd)

  hejdå  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards